Komunikativní obchodní konzultant/ka pro ČR

Jsme česká firma s dvacetiletou tradicí ve výrobě a obchodu s pevně ukotvenými firemními hodnotami. Specializujeme se na unikátní produkci heraldických symbolů, znaků a praporů pro obce, města a hasiče a na prezentaci firem prostřednictvím vlajek, stožárů, odznaků a dalších propagačních produktů.

V naší firmě se snoubí na jedné straně návaznost na tradiční umělecko-řemeslné výrobní postupy s nejmodernějšími metodami na straně druhé, díky čemuž u nás vedle sebe mohou vznikat umělecky zpracované kusové originály ručně zhotovovaných vyšívaných praporů pro obce, města, hasičské sbory, armádu i církve s životností až dvě stě let, i série tištěných reklamních vlajek na automatických strojích pro každodenní propagaci automobilek, čerpacích stanic a nákupních center na vlajkových stožárech. Naše práce tak má blízko ke grafice, reklamě a produktovému značení. Pracujeme převážně pro české a slovenské zákazníky, ale dodáváme i do Německa, Rakouska, USA a dalších zemí. Svou práci máme rádi, umíme ji, jsme na ni hrdí a naši zákazníci to oceňují, což dokládá i naše každoroční zvyšování obratu i naše pronikání na další zahraniční trhy.

Hledáme vitálního člověka s energií a nabízíme smysluplnou práci, která umí naplnit radostí. U nás můžete být součástí týmu, který nabízí vlastní originální české produkty s tradicí, smyslem, hodnotu a užitnou krásou. Pojďte se přidat k nám.

Co vás čeká:

  • způsobem naší práce je kompetentní rozhovor (nejen telefonický), jehož smyslem je navázat se zákazníkem vztah, prohloubit důvěru a připravit půdu pro další kontakt s obchodním manažerem, nikoliv přímý prodej (poté, co zákazníka kvalifikovaně a vedeně oslovíte, domlouváte termín návštěvy obchodního manažera)
  • naše produkty a služby jsou pro naše zákazníky často samy o sobě smysluplné, zajímavé a přínosné – smysl Vaší práce spočívá v otevření konverzace a podpoření zájmu o ně (naučíme Vás vést telefonické hovory a posílat e-maily profesionálně a efektivně, nebudete odmítáni)
  • telefonický a e-mailový rozhovor se zákazníky vedený na základě využití našich vlastních, předem zpracovaných databází (víme, kdo co a kdy může a bude potřebovat) a fungujících důvodů oslovení v rozsahu 30 komplexních telefonátů denně / 150 týdně
  • výsledkem Vaší práce budou kromě vytváření a prohlubování vztahů úspěšně dohodnuté naplánované schůzky u zákazníků pro obchodní manažery (příprava itineráře služebních cest po České republice na 1-2 pracovní dny v týdnu)
  • budete také vytvářet personalizované cenové nabídky v předem připravených šablonách a další dokumenty pro podporu obchodní činnosti našich obchodních manažerů
  • nebudete se nudit a Vaše práce bude rozmanitá - budete nejvíce v kontaktu se starosty a starostkami obecních a městských úřadů, představiteli hasičských sborů, jednateli spolků a klubů, vedením institucí, s marketing manažery a nákupčími ve firmách
  • budeme si vážit vašich nápadů a poznatků, co se má zlepšit, abychom naši práci dělali ještě zase o něco lépe
  • po technické stránce vám budou vždy připraveni pomoci kolegové z obchodního, výrobního a marketingového oddělení

Co očekáváme:

  • nadšení a disciplínu - protože jsme přesvědčeni, že nabízíme výjimečné a přínosné produkty a nadšení pro věc je pomáhá lépe představit a prodat, systematický přístup je pak důležitý pro využití všech příležitostí a trvalý úspěch bez náhod
  • nebojácnost, rozumnou míru dravosti a přirozené komunikativnosti - musíte umět zaujmout, dostat se k zákazníkovi blíže, prosadit se, docílit svého, podnítit touhu zákazníka
  • samostatnost, inteligenci a zdravý rozum
  • znalost speciálních programů nepožadujeme, stačí nám klasická uživatelská znalost MS Office, vše ostatní Vás naučíme
  • znalost anglického nebo německého jazyka výhodou (ne podmínkou)
  • zkušenost z call-centra nebo zákaznického centra může být výhodou, ale není podmínkou

Co dalšího pro vás máme připraveno:

  • kompletní zaškolení do našich produktů a služeb, typologie našich zákazníků, call-scriptů a argumentace za účasti špičkových lektorů a školitelů
  • zaškolení do práce s naším informačním systémem (Altus Vario) a zákaznickými databázemi
  • fixní část mzdy + osobní ohodnocení + provize dle výsledků Vaší práce (dohodnuté schůzky a provize z následně uskutečněného prodeje) + mimořádné bonusy (měsíční plán, kvartální odměna)
  • vzdělávací kurzy a školení pro váš rozvoj
  • zázemí středně velké české firmy s rodinnou atmosférou
  • firemní akce a kreativní teambuildingy na různých místech v celé ČR
  • služební telefon a notebook je standardem k Vaší práci
  • možnost využití osobního automobilu k plnění pracovních úkolů, jako osobní odměna i pro soukromé účely
  • přátelské prostředí, pomoc zkušené obchodní asistentky při uvádění do agendy a podporu celého týmu

Napište nám!

Pošlete nám na e-mail tomas.pokorny@alerion.cz svůj životopis, aktuální fotografii a průvodní e-mail, kde nám napište, proč byste chtěli pracovat právě u nás, co je Vaší motivací a kdy můžete nastoupit.

Benefity Alerionu

  • Řemeslná práce
  • Kvalitní materiál
  • Dlouholetá zkušenost
  • Nejdelší záruka
  • Odborná garance
  • Osobní péče o zákazníka